Home Formación Formacion centro L’IES Tierno Galván participa en un programa de televisió sobre educació

L’IES Tierno Galván participa en un programa de televisió sobre educació

wttele

Els alumnes de l’IES van anar al plató de televisió del programa Popular TV Mediterráneo on van parlar de totes les activitats del centre tant escolars com  extraescolars.

Dins de la secció del programa “Polo de limón” dedicada a educación,  parlaren de les excursions, de la gala de fi de curs, del projecte talento, del periòdic de l’institut i del programa plurilingüe d’anglés. També es va fer referencia als diversos premis que han rebut els alumnes de l’ IES  pels concursos en què han participat, com The Big Challenge, concursos de fotografía i relats…

El centre va estar representat al plató pel director, Manuel García, la coordinadora del projecte Talento, Cheli Rodriguez, i també dos alumnes de l’IES, Maria Orenga i Marc Palanca que van explicar els projectes a partir de la seua experiencia.

El programa es retransmitirà el proper dilluns a partir de les 19:30 al canal de la TDT Popular TV Mediterráneo.

Última actualización el Martes, 25 de Octubre de 2011 14:00