Home Formación Formacion centro Els alumnes del CFGS de Laboratori exposen uns treballs sobre malalties infeccioses

L’alumnat del CFGS de Laboratori va realitzar uns treballs de caràcter científic i divulgatiu sobre les malalties infeccioses i les conseqüències sobre una mala praxi d’algunes activitats quotidianes. Aquesta informació es va exposar a l’IES per tal d’informar i conscienciar la resta de la comunitat educativa.

Pel que fa a les malalties infeccioses destaquen: la leishmaniosi, la toxoplasmosi, l’estreptococo i risc fetal, l’hepatitis G, la rickettsias, l’equistosomiasi, la mononucleosi infecciosa, l’E.Coli mortífera,  el virus herpes, les infeccions nosocomials, la grip aviar, malalties exantemàtiques i la meningitis entre d’altres. També es tracten les conseqüències que poden tenir algunes de les pràctiques que realitza l’ésser humà quotiadianament si no es realitzen correctament així com no rentar-se bé les mans, menjar aliments podrits o l’abús que es fa dels antibiòtics.

Última actualización el Miércoles, 18 de Enero de 2012 17:57