Home Formación Formacion centro Els alumnes de 1r i 2n d’ESO visiten la fàbrica de Coca-Cola

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO visiten la fàbrica de Coca-Cola

wcocacola

19 de gener de 2012. Els alumnes de 1r i 2n d’ESO del Programa Talento han visitat la fàbrica de Coca-Cola. La jornada els ha permés conèixer el funcionament de la planta embotelladora, així com rebre informació sobre el programa de relats en què participen.

Després de beure una coca-cola, els alumnes han vist un vídeo sobre el concurs de relats de joves talents al qual participen, cosa que els ha resultat motivadora i ha animat a molts d’ells a participar-hi de manera més intensa. Posteriorment, han conegut quina és la historia de la beguda des dels seus inicis (1886). En acabar han fet una passeig per les instal·lacions on estaven les diferents màquines embotelladores.