Home Formación Formacion centro Els alumnes de Cultura Clàssica i Llatí visiten La Domus a Sagunt

Els alumnes de Cultura Clàssica i Llatí visiten La Domus a Sagunt

Dijous 19 de gener, l’alumnat que cursa les assignatures de Cultura Clàssica i Llatí junt alguns alumnes del programa Talento van participar en les activitats que programa la Saguntina Domus Baebia a Sagunt, incloses en un programa de familiarització i apropament als costums i tradicions del món clàssic.

Els alumnes passaren per un taller de maquillatge on els van caracteritzar tal i com ho feien els antics romans, amb els materials que utilitzaven. Després donaren una volta pel Domus per conèixer les característiques de les cases d’aquell moment i analitzar la seua distribució. Finalment, van aprendre com es vestien i fins i tot molts dels alumnes pogueren emular els romans amb les típiques i variades vestimentes que feien servir.

Última actualización el Jueves, 26 de Enero de 2012 12:25