Home Salvem El Tierno Salvem El Tierno L'IES realitzarà un festival per recaptar fons per salvar El Tierno

L'IES realitzarà un festival per recaptar fons per salvar El Tierno

gala4a

La gala "Salvem El Tierno" es realitzarà el pròxim dia 4 d'abril "Coincidint amb la celebració del tercer aniversari de la publicació escrita". Pares i mares, professorat, alumnes i amics i amigues participen en un espectacle per recaptar fons i garantir la continuitat de la publicació enguany. Posaran a la venda entrades i col·laboració "fila zero".

Fa tres anys naix El Tierno, un periòdic realitzat a l’IES Tierno Galván pels alumnes del centre. El projecte pretén participar de la vida social, cultural i política i formar part de les activitats i opinions que es generen als diferents àmbits de la localitat. Des que aparegué ha crescut com a projecte i en l’actualitat forma part de la vida del poble tant la versió de paper com la versió digital.

Fruit de les dificultats econòmiques del moment i la falta de liquiditat,  la continuïtat d'ambdós publicacions no estan garantides. No obstant això, des de l'AMPA i des del propi centre, "no ens resignem que desaparega este programa educatiu i confiem  que arribaran les assignacions pressupostàries que tenim aprovades". Han dit des de l'AMPA.

El Tierno compta amb un equip humà que amb pocs mitjans però amb una bona dosi de motivació i il·lusió és capaç de trobar motius per continuar amb un projecte que en els temps que corren és difícil de mantindre. "Per aquest motiu s'organitza aquesta gala a fi d'obtindre ingressos per poder continuar imprimint el periòdic enguany".

La direcció ha manifestat: "Agraïm a totes aquelles persones que confien en El Tieno per informarse, la nostra voluntat és treballar des de l’objectivitat i la imparcialitat perquè no ens mou cap altre interès que la informació i la investigació".

Demanen col·laboració

Des de l'AMPA: "demanem la col·laboració amb la participació en la gala, amb la difusió de la mateixa i venda d'entrades o amb el suport a través de la 'fila zero' per a aquelles persones que no puguen assistir o simplement vulguen col·laborar amb una ajuda econòmica". Les entrades es posaran a la venda amb un preu de 4 € al mateix centre. En cas de no poder assitir i voler col·laborar posaran a la venda entrades de la "fila zero" amb un preu de 2 €. També es poden fer aportacions al compte següent: Ingressos fila zero al compte de l'AMPA 2077 0238 35 1100735331.