Home Formación Formacion centro Quatre alumnes en la fase provincial d’un concurs de relat curt

Quatre alumnes en la fase provincial d’un concurs de relat curt

wcocacola

Quatre alumnes de 2n d’ESO participaren dissabte 24 de març en la prova final provincial a la 52ª edició del  concurs de joves talents premi relat curt de coca-cola. El concurs es va celebrar a la Facultat de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport de la Universitat de València.

Es van presentar un total de 340 alumnes que havien de realitzar en dues hores un relat curt que continguera la frase: “ vigila al payaso chiflado, fue el responsable del error”. L’extensió mínima de la narració era dues cares d’un full i la màxima de quatre cares. Respecte al desenvolupament de la prova “ la temàtica va resultar una mica complicada i el relat no ha resultat tant bo com esperava” va opinar un dels participants.

Última actualización el Martes, 27 de Marzo de 2012 09:48